Pazartesi, Temmuz 22

Türkiye’de indirimli alışverişin rotasını Lessy belirleyecek – TEKNOLOJİ

Yaklaşık 6 ay önce Türkiye pazarına giren ve tüketicilere ihtiyaç duydukları ürünleri perakende mağazalarında en iyi indirimlerle sunan Lessy, büyümeye devam ediyor. Sunduğu indirimli ürünler ve özel kampanyalarla tüketicilerin beğenisini kazanan Lessy, kısa sürede 1 milyondan fazla uygulama indirmesine, aylık 500 bin aktif kullanıcıya ve dünya genelinde 200’ün üzerinde perakendecinin kataloğuna ulaşmayı başardı. ülke.Tüketicileri en sevdikleri ürünlerde en iyi indirimlerle buluşturmak için tasarlanan akıllı mobil uygulama Lessy, istediği ürünlere uygun fiyatlarla ulaşmak isteyen ve pazarlık yapmayı seven Türk tüketicilerine önemli fırsatlar sunuyor. Uygulama aynı zamanda perakendecilere herhangi bir komisyon ödemeden satış geliştirme, pazarlama ve analitik için verimli bir platform sunuyor. Önde gelen perakende mağazalarının indirim ve tekliflerini kullanımı kolay tek bir mobil uygulamada toplamak amacıyla geliştirilen Lessy, Aralık 2023’te Türkiye’de kullanıma sunuldu. Şirket, Türkiye’nin önde gelen perakendecileri ve outletleri ile iş ortaklıkları kurarak, alışveriş yapmak isteyen mağazalar arasında karşılıklı fayda sağlamayı vaat ediyor. daha fazla müşteri trafiği ve en ucuz fiyatları arayan tüketiciler.Akıllı alışveriş için dijital alışveriş asistanıNiyazi Doğan Öncü, Lessy Türkiye Ülke Müdürü, “Lessy, tüketiciler için dijital bir alışveriş asistanı görevi görüyor ve onlara akıllı satın alma kararları vermeleri ve her alışverişte paradan tasarruf etmeleri konusunda rehberlik ediyor. En yeni fırsatlar ve nereden akıllıca alışveriş yapabileceğiniz konusunda fikirlerini paylaşan bir arkadaşınız olduğunu hayal edin, yapmanız gereken şey şu: Uygulamayı açın ve satın almak istediğiniz ürünü arayın. Lessy size çevrenizdeki tüm mağazalar için en iyi fiyat seçeneklerini gösterecektir.” Lessy şu anda Şok, Evidea, DeFacto, Happy gibi birçok Türk perakendeciyle işbirliği yapıyor. Merkezi, Sergi Pazarı ve Hakmar. Müşteriler en iyi indirimleri ve teklifleri gerçek zamanlı olarak Lessy uygulamasında bulabilirler.Mağaza trafiğini ve satışlarını artırınŞok Marketler Zinciri’nin verdiği bilgiye göre; Şok Marketler’de satılan ürünlerin Lessy’de tanıtılmaya başlanmasının ardından indirimli ürün satışlarında ve müşterilerle etkileşimde ciddi bir artış yaşandığı belirtiliyor. Lessy’nin teknolojisi kullanılarak daha geniş bir kitleye ulaşıldığı ve bunun müşteri bazında büyüme sağladığının da altı çiziliyor. Şok müşterilerinin platform üzerinden en iyi fırsatlara ve indirimlere ulaşmanın kolaylığından duydukları memnuniyeti Şok Marketler yetkilileriyle paylaşmaları, tekrar satın alımların artmasına neden olduğu belirtildi. Lessy Türkiye Ülke Müdürü Öncü, perakendecilere sunulan benzersiz avantajları şu sözlerle vurguladı: “Platformumuz yalnızca mağazalardaki trafiği ve satışları artırmayı vaat etmiyor, aynı zamanda mağaza optimizasyonu için aylık analizlerle tamamlanan ek bir pazarlama kanalı olarak da hizmet veriyor. Listelemelerin tüm teknik yönleri tarafımızdan ele alınıyor ve perakendecilerin yalnızca en yeni kataloglarını sunarak sisteme katılmalarını kolaylaştırıyor.” Lessy, Türkiye pazarına girdiği ilk günden itibaren büyük ilgi görmeye başladı ve 1 milyondan fazla kataloğa ulaştı. her gün görüntüleniyor. Türkiye dahil dünyanın birçok ülkesinde enflasyonun arttığı göz önüne alındığında bu başarı özellikle dikkat çekicidir. Böyle zamanlarda Lessy’nin anlamlı indirim ve tekliflere erişim sağlamadaki rolü her zamankinden daha önemli; tam da satın alma güçlerini en üst düzeye çıkarmak isteyen tüketicilerin aradıkları türden bir çözüm sunuyor.Haziran ayında en çok aranan indirimli ürünlerLessy ayrıca haziran ayının en popüler ürünleri hakkında da değerli bilgiler verdi. Türk tüketiciler söz konusu ayda Lessy’nin en çok karpuz, patates, siyah çay ve portakalda sunduğu indirimlere baktı. Haziran tatil haftasında hayranlar da görünüşe göre yaz sıcağıyla başa çıkma çabasıyla zirveye ulaştı. Bu tür veriler, bu kritik dönemde tüketicilerin satın alma alışkanlıkları ve tercihleri ​​hakkında iyi bir bakış açısı sağlıyor. Tüketiciler, popüler perakendecilerdeki önemli indirimlere erişmek için uygulamayı yükleyebilir. Ayrıca alışveriş listeleri oluşturup bunları aileleri ve arkadaşlarıyla paylaşarak bütçelerini koruyabilir ve her zamankinden daha kolay tasarruf edebilirler. Mobil uygulama, Türkiye’deki perakendecilere marka bilinirliğini güçlendirmek, çevrimdışı satışları artırmak ve değerli bilgilerle mağaza performansını optimize etmek için mükemmel bir fırsat sunuyor. Mağazanızı Lessy’de listelemek için lessy’yi ziyaret edebilirsiniz. Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

—–Sponsorlu Bağlantılar—–

—–Sponsorlu Bağlantılar—–

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

okulturlari.org
Antalya Haber Sunucu
meritking